انواع دستگیره

آشنایی با انواع دستگیره در و بهترین محل استفاده دستگیره ها

به عنوان مثال برای خرید دستگیره در چوبی مناسب از میان انواع مدل های دستگیره در، اینکه این دستگیره را برای در اتاق خواب انتخاب می کنید و یا در ورودی اصلی ساختمان، سبک د.راسیون داخلی فضا چه نوعی است، امنیت و میزان استحکام دستگیره در چوبی تا چه اندازه مهم است، اندازه در کوچک و یا بزرگ است و … همه و همه تعیین کننده نوع انتخاب دستگیره در است .

دستگیره در چوبی:

از انواع دستگیره های مناسب در چوبی نوع گرد و از جنس فلز و یا کریستال است. انواع فلزی این دستگیره های در چوبی، در رنگهای مسی، سیاه، برنجی، نقره ای، رزگلد و … ساخته شده است و در انواع مات و براق ارائه شده
ستگیره های کریستال با طول کوتاه مناسب برای درهای اتاق خواب خواب یا حمام هستند. اما در درهای دیگر هم می تواند استفاده شود. دسته کریستالی این دستگیره ها بر پایه های فلزی عموما از جنس برنج نصب شده و علاوه بر ظاهری شیک و زیبا که به لوکس شدن فضای داخلی کمک می کند، حسی نوستالژیک به دکوراسیون داخلی فضاها می بخشد. این دستگیره ها در رنگهای متنوع و حتی فانتزی می تواند با انواع سبک ها و رنگهای دکوراسیون داخلی هماهنگ شده و به نقطه جذابیت خیره کننده فضا تبدیل شود.

انواع دیگر دستگیره ها که در هماهنگی با درهای چوبی ساخته شده اند دستگیره هایی هستند که از جنس چوب و در ظاهری بسیار شیک و هماهنگ با در طراحی شده اند. با انتخاب این نوع دستگیره ها حس متفاوت و لطافت طبیعت را به دکوراسیون و فضای خود هدیه می دهید

نوع دیگر دستگیره های گرد انواع کلید خور آن است که قسمت قفل بر روی دسته گرد دستگیره قرار دارد. این دستگیره مدلی بسیار کاربردی است که به سه روش قابل باز شدن است. می توانید دستگیره را فشار دهید،آن را بکشید و یا بچرخانید و در را باز کنید. در مواقعی که کیف و ساک و وسایلی را حمل می کنید و قادر نیستید با دست دستگیره را بچرخانید، به راحتی با فشار دادن یا کشیدن آن حتی توسط آرنج خود می توانید در را باز کنید. این دستگیره بر روی انواع در قابل نصب است و برای حفظ امنیت، قفل آن بر روی دسته گرد دستگیره قرار داده شده است و در مواقع لزوم به راحتی می توانید آن را قفل کنید .

دستگیره های گرد مناسب برای درهای چوبی در انواع کلاسیک با جزییات و ظاهری متناسب با سبکهای روستیک و کلاسیک نیز ساخته شده اند و در رنگها و جنسهای متفاوت متناسب با نوع در خانه و اتاق شما ارائه شده اند .

 

دستگیره های لوکس برای آپارتمان :

دستگیره های با دسته کریستال و طرح های کلاسیک از جدیدترین مدلهای دستگیره در برای اتاق خواب، اتاقهای غذاخوری، حمام و… است که جلوه با شکوهی به دکوراسیون فضای شما اضافه می کند. این نوع دستگیره با لبه های زاویه دار و یا نرم در طرح های مختلف ساخته شده است و می توانید متناسب با فضا و نوع در آن را انتخاب کنید .

از انواع دستگیره در که به صورت لوکس و برای هماهنگی با سبکهای مختلف دکوراسیون خانه شما طراحی شده اند، دستگیره های دارای نگینهای کریستالی و یا طرح های خاص هستند. این دستگیره ها عموما از آلیاژهای فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و به راحتی توسط یک پیچ قابل نصب هستند. از این نوع دستگیره در عموما برای درهای کابینت و در برخی موارد درهای اتاق خواب و یا درهای لوکس فضاهای داخلی استفاده می شود .

دستگیره های دوتکه روزت به صورتی طراحی شده اند که قسمت دسته و قفل جدا بر روی در نصب می شوند و ظاهری مدرن اما در عین حال آشنا دارند. این نوع دستگیره ها بر روی انواع در قابل نصب هستند و امروزه با الهام از طرح های اولیه دستگیره دو تکه روزت انواع جدید و مدرن آن ساخته شده است. برای مثال مدل های بلند و مینیمال که بر روی درهای چوبی نصب می شوند.

برای خانه ها و یا ساختمانهای لوکس نیز انواع مختلفی از ترکیب کریستال و برنج در طرح های زیبا و لوکس ساخته شده اند که با جزییات زیبا و دلنشین دکوراسیون شما را تکمیل میکند .

برای انتخاب دستگیره در دو تکه روزت در مدل های مدرن تر با ظاهری شیک و مینیمال نیز می توانید انواع ساده تر با رنگهای مات و تیره را انتخاب کنید ..

 

دستگیره پلاک

دستگیره پلاک از جمله مدل های اولیه اما همیشه پرطرفدار در میان انواع دستگیره در است. اما این روزها با الهام از مدل های اولیه طرح های جدید و زیبایی برای دستگیره پلاک به بازار عرضه شده است. دستگیره پلاک ظاهری یکپارچه دارد و نصب آن به صورت یک تکه انجام می شود و قسمت قفل و دسته دستگیره روی بیس اصلی قرار دارند. مدل های دستگیره مدرن از نوع طرح پلاک، از جنس فولاد و یا برنج ساخته شده اند که متناسب با نوع در انتخاب می روند. به عنوان مثال برای انتخاب دستگیره در های چوبی می توان از انواع فولادی با رنگ کوره ای مشکی مات استفاده کرد.

نوع دیگری از دستگیره در چوبی که با الهام از دستگیره پلاک ساخته شده است، به صورت یک تکه با قرارگیری قفل بر روی دستگیره طراحی شده است و از عموما از جنس فولاد در رنگهای مات ساخته شده اند.

 

دستگیره های مدرن :
این روزها تمایل افراد به استفاده از تکنولوژی در تمام جنبه های زندگی و انتخاب جزییات مدرن روز به روز افزایش پیدا میکند. به عنوان مثال برای درهای مدرن با طرح های مینیمال به جای دستگیره های کلاسیک و لوکس با جزئیات زیاد، انتخاب دستگیره های مدرن مناسب است .

اگر به دنبال زیبایی، مدرن و لوکس بودن دستگیره های در هستید اما در عین حال امنیت برای شما اهمیت فراوانی دارد می توانید دستگیره های اتوماتیک که با الهام از دستگیره دو تکه روزت ساخته شده اند را انتخاب کنید. این نوع دستگیره در مدرن به طور کاملا اتوماتیک امنیت خانه شما را با عملکرد شگفت انگیز خود تضمین می کند. در صورت ادغام با یک سیستم اتوماسیون خانگی امکان قفل درب را به صورت بی سیم فراهم می کند تا با سایر دستگاه های موجود در خانه ارتباط برقرار کند و به عنوان مثال توسط تلفن همراه و یا تبلت خود بتوانید آن را باز کنید و یا ببندید. انواع مختلف این دستگیره در مدرن در سبکهای مدرن و کلاسیک برای انواع در ساخته شده است. شما می توانید با تنظیم یک کد شخصی تنها با فشردن چند دکمه بدون استفاده از کلید در را باز و یا قفل کنید .

از انواع دیگر دستگیره های در مدرن، نوع تماما اتوماتیک است که با تعبیه یک اهرم کوچک به جای دسته دستگیره، و صفحه کلید مخصوص، یک طرح مینیمال، مدرن و کاملا ایمن برای انتخاب دستگیره در چوبی ورودی خانه شما فراهم کرده است. با انتخاب این دستگیره برای در ورودی، دیگر نگران گم شدن و یا فراموش کردن کلیدهای خود نباشید زیرا با وارد کردن کد امنیتی که برای آن تنظیم کرده اید بدون کلید قادر هستید در را باز کنید .

دستگیره در مدرن علاوه بر مدل دستگیره دو تکه روزت، با الهام از دستگیره های پلاک، به شکل یک تکه نیز ساخته شده اند. در این مدل، صفحه کلید ورود رمز، با دسته دستگیره به صورت یکجا بر روی پنل اصلی نصب شده اند و ظاهری کاملا کلاسیک اما در عین حال مدرن دارند که به شما امکان کنترل از راه دور به صورت بی سیم را می دهد .

از دیگر مدلهای دستگیره در مدرن، طرح هایی با الهام از دستگیره های ساده و اصول طراحی آنها، اما در هماهنگی با سبکهای جدید دکوراسیون است. به عنوان مثال دستگیره های یک تکه از جنس فولاد و یا برنج که بر خلاف مدلهای کلاسیک قسمت قفل در بالا و قسمت دسته دستگیره در پایین قرار دارد. این نوع دستگیره ها تنها یک وسیله امنیتی و ضروری با در نظر گرفتن کاربرد آن نیستند. بلکه مستقیما با اولویت قرار دادن طراحی و زیبایی ساخته شده اند .

 

گروه تجاری خوشناو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×